23 december 2010

Lucka 23:Dagar av förväntan


Jag gillar de där dagarna av förväntan som är inlagda i almanackan.

Nyårsafton är bäst. Den inrymmer alla möjligheter att ta nya tag.
Men dagen före julafton är inte så dum den heller. Den kan man ägna åt att fundera på vad tomten kan ha i säcken.

I år blir det nog ett löfte om att öka bostadsbyggande så att alla som saknar bostad äntligen ska få tak över huvudet.

Kolla in morgondagens lucka för då får ni höra vad bostadsminister Stefan Attefall har att säga.

Under lucka 23 döljer sig en av alla högstämda men vackra julsånger.

1 kommentar:

Barbro Engman sa...

Jag tar bort alla inlägg som inte har med mig eller min blogg att göra. Det vore väldigt bra om ni kunde avstå från att angripa andra personer på min blogg. Det kan väl inte vara så himla svårt att respektera.